خانم پرستار

خدایا چه یافت آنکه تو را گم کرد و چه گم کرد آنکه تو را یافت

خانم پرستار

خدایا چه یافت آنکه تو را گم کرد و چه گم کرد آنکه تو را یافت

مادر = عشق

مادر نگاه خسته و تاریکت با من هزار گونه سخن دارد

با صدزبان به گوش دلم گوید 

رنجی که به خاطر تو ز من دارد

دردا که از غبار کدورت ها ابری به روی ماه تو می بینم 

سوزدچو برق خرمن جانم را 

سوزی که در نگاه تو می بینم

چشمی که پر ز خنده ی شادی بود

تاریک و دردناک و غم آلودست 

جز سایه ی ملال به چشمت نیست

آن شعله ی نگاه ما از دود است

آرام خنده میزنی و دانم 

در سینه ات کشاکش طوفان است

لبخند دردناک تو ای مادر

سوزنده تر از اشک یتیمان است

تلخ است این سخن که به لب دارم

مادر بلای جان تو من بودم

اما تو ای دریغ گمان بردی 

فرزند مهربان تو من بودم

چون شعله ای که شمع به سر دارد

دائم ز جسم و جان تو کاهیدم

چون بت تو را شکستم و شرمم باد 

با آنکه چون خدات پرستیدم 

شرمنده من به پای تو می افتم

چون بر دلم ز ریشه گنه باریست

مادر بلای جان تو من بودم

این اعتراف تلخ گنه باریست 

دکتر علی شریعتی


ولادت حضرت فاطمه (س ) و روز مادر رو به همه ی 

مادر های عزیز و مهربون تبریک میگم .

مادر جون روزت مبارک عزیزترینم♡♡♡♡

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد