خانم پرستار

خدایا چه یافت آنکه تو را گم کرد و چه گم کرد آنکه تو را یافت

خانم پرستار

خدایا چه یافت آنکه تو را گم کرد و چه گم کرد آنکه تو را یافت

شب یلدا مبارک



پاییز هم داره تموم میشه. شب یلدا تون هم پیشاپیش مبارک باشه. در کنار عزیزانتون شاد باشید. دوستون دارم.

کاربردهای دیگر رمز


این تصویر یه نکته داره اونم اینه که کلیه ی چپ بالاتر از کلیه ی راسته. صرفا جهت اطلاع!

دوران مدرسه واسه این چیزا همش رمز درست میکردیم که یادمون بمونه!من که همیشه از رمز های دوستان استفاده می کردم خودم خسته تر از این حرفا بودم که رمز درست کنم. واسه این مورد کسی رمز درست نکرد. منم بدون رمز حفظش کردم. ولی هنوزم میگم رمز چیز خوبیست.

یه ماه دیگه از تعطیلات طولانی من مونده. سه ماه تابستون. سه ماه پاییز یه ماه هم زمستون.داشتم تعطیلاتم رو حساب میکردم. یه کمی زیاده. فقط یه کمی... 7 ماه! بیش از نیمی از سال 94 رو من تعطیل بودم...

البته هنوز یه ماه مونده...

کاش....

دل برای اینه که دیگران رو دوست داشته باشه. اما بعضی وقتا بعضی ها آدم رو مجبور میکنن ازشون متنفر باشی....

من دوست ندارم از کسی متنفر باشم. اما....

دلم میخواد زود تر از این وضعیت مسخره راحت بشم. انقدردرس داشته باشم و سرم شلوغ باشه که این آدمای منفور رو نبینم. بعضی ها هستن که با زور هم نمیشه دوسشون داشت ولی مجبوری تحملشون  کنی! 

کاش مجبور نبودم.... کاش می تو نستم  یه جوری خودمو نجات بدم. کاش میشد....

الان انقدر ناراحتم که حد نداره!  

کاش هیچ وقت  همچین آدمایی رو نمی دیدم.... کاش هیچ وقت نبودن!  

تقوا

تقوا یعنی با یه تق وا نروید...

یعنی با یه اس ام اس وا نری

یعنی با یه عزیزم و عشقم و جیگرم وا نری...

یعنی با دو تا برسونمت شنیدن و دو تا بوق وا نری

یعنی وقتی یه پسر بی غیرت به تو پیشنهاد شام میده وا نری

یعنی تو خیابون چشاتو درویش کنی که وا نری

یعنی با یه عکس و یه داستان وا نری

یعنی با یه نگاه شهوت آلود با یه چشمک با یه لبخند وا نری

یعنی با یه درخواست دوستی وا نری

یعنی با یه تلفن یا یه زنگ وا نری

دعا کنید تقوامون زیاد بشه

امام زمان یار با تقوا میخواد

یارانی که با یه تق  وا نمیرن!

مهدی جان ...

منتظر آن روزی هستم که بگویی

یا اهل العالم اناالمهدی


ای امام عدل و داد و انتقام

آخرین شمشیر قرآن در نیام

بی تو خون دل فشاندن تا به کی

ناله ی مهدی بیا مهدی بیا تا به کی

ای خوش آن روزی که آن خورشید نور

از کنار کعبه فرماید ظهور

یه روز عالی!

امروز خیلی روز خوبی برای من بود. الان براتون تعریف میکنم چرا...

امروز به یقین رسیدم که اگه خدا چیز هایی رو به ما امر کرده یا ما رو از چیز هایی نهی کرده فقط و فقط به خاطر اینه که دوستمون داره.

امروز فهمیدم نباید گول ظاهر آدما رو خورد! فهمیدم که همه همونی نیستن که نشون میدن! فهمیدم که اگه رضایت خدا برای آدم مهم باشه آرامش فوق العاده ای خواهد داشت!

خدایا حداقل قبل اینکه امتحانم کنی یه خبر بده خودمو آماده کنم!

ولی خوش حالم که سربلند بیرون اومدم. دوستت دارم عزیز ترینم. مهربان خدای من همیشه مراقبم باش.

میدونم اشتباه کردم. باید از همون اول با قاطعیت برخورد میکردم تا به خودش اجازه نده هرچی تو ذهن و دل بیمارش هست رو به زبون بیاره... معذرت میخوام خدا جونم.

دیگه این اتفاق نمی افته قول میدم حواسمو بیشتر جمع کنم.

ممنونم که کمکم کردی. بازم میگم دوسسسسستت دارم

بی حوصله و کسل!

هنوز با اون چیزی که باید بشم و از خودم انتظارشو دارم کلی فاصله دارم...خیلی زیاد...

دلم میخواد یه نفر باشه که باهاش همش حرف بزنم و اون خسته نشه! خوب به حرفای من گوش بده. حتی اگه حرفام بیخود بود!!! یه نفر که همیشه حوصله ی منو داشته باشه!  بچه که بودم وقتی زیاد حرف میزدم مادرم عصبانی میشد ... منم که از رو نمی رفتم و ادامه میدادم! تازه یه مدت میگفتم هرچی گفتم تکرار کن ببینم خوب به حرفام گوش دادی یا نه... بنده خدا مادرم... عجب بچه ی سمجی بودما... الان تازه دارم درک میکنم.

دلم میخواد به همون دوست دیوونه ای که قبلا براتون گفتم زنگ بزنم و باهاش حرف بزنم. اما دلم نمیخواد مزاحمش بشم. آخه داره درس میخونه واسه کنکور ...

این دوستم همونه که همیشه حوصله ی منو داره! اون داره درس میخونه منم فعلا کار خاصی انجام نمیدم

یه حس تنبلی وحشتناکی دارم که اجازه نمیده یه کار مفید انجام بدم!  خیلی بده. 

...

هواشناسی اعلام کرد:

هوای امام مهدی(عج) را داشته باشید

خیلی تنهاست....سلامتیش صلوات

کپی این متن شرافت میخواد

از اینجا دزدیدمhttp://delnashkan28.blogfa.com

******************************************

جیگرشو داری یه چیزی بهت بگم؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
امام زمان(عج)فرمودند:


باهرگناهی که میکنی یه سیلی تو صورت من میزنی!!!


حالا هم لطف کن این متن رو کپی کن.قول میدم نه پستات خراب بشه نه

اینکه طرفدارات کم بشن.


کپی کن!


اینو از اینجا دزدیدم: http://zangetafrih844.blogfa.com


منم همه ی اینا رو از http://hardgirl00.blogfa.com/  دزدیدم به قول خودش