خانم پرستار

خدایا چه یافت آنکه تو را گم کرد و چه گم کرد آنکه تو را یافت

خانم پرستار

خدایا چه یافت آنکه تو را گم کرد و چه گم کرد آنکه تو را یافت

|:

تا الان داشتم با یکی از دوستام چت میکردم. بعد نیم ساعت فهمیدم دارم با مامان دوستم چت میکنم.

کلی خجالت کشیدم.  خدا رو شکر چیز بدی نگفتم. البته من کلا چیز بدی نمیگم ولی خب ادبیاتی که برای صحبت کردن با دوستم استفاده میکنم مسلما با ادبیاتی که برای صحبت کردن با مامانش استفاده میکنم یه فرق هایی داره دیگه. 

من دیگه حرفی ندارم|:

برم درس بخونم. اصلا من دیگه آنلاین نمیشم. یا اینکه قبل از چت کردن با کسی باید ازش بخوام خودشو معرفی کنه. یهو دیدی دارم با پدربزرگ کسی چت میکنم خودم خبر ندارم. نه همون بهتره آنلاین نشم میخوام درس بخونم. 

یه چیزی هم بگم. من دیگه نمیتونم هرچی دل تنگم میگه تو این وبلاگ بنویسم. واسه موقعیت اجتماعیم تو دانشکده خوب نیست. |:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد